امیر قلعه نویی:دنبال تسویه حساب با کسی نیستم/ برای تراکتور سازی آرزوی موفقیت دارم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال گفت در این تیم هرگز به دنبال تسویه حساب شخصی با کسی نیست.

 امیر قلعه نویی که روز دوشنبه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد گفت که برای موفقیت آبی پوشان به این تیم آمده با این حال هرگز به دنبال تسویه حساب شخصی با کسی نیست.

قلعه نویی به دوربین برنامه “ورزش و مردم” گفت: زمانی که نیکبخت واحدی از استقلال به پرسپولیس رفت من این بازیکن را برای حضور در تیم ملی انتخاب کردم چون دیدم شرایط وی برای حضور در این تیم مطلوب است. این نشان می دهد که به دنبال تسویه حساب با کسی نیستم. چنانچه بازیکنی تابع نظم و انظباط باشد بی تردید در استقلال جای دارد.

مربی فصل پیش تیم تراکتورسازی افزود: من بهترین دوره مربیگری خود را در تیم تراکتورسازی بودم و باید بگویم مردم آذربایجان بسیار با غیرت و با معرفت هستند و برای آنها در رقابت های فصل آینده بهترین آرزوها را دارم. لیاقت مردم آذربایجان بالاتر از اینهاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین